I dunderform

I dunderform

2014-01-27

Vecka 5 - planering

Vecka fem är den sista veckan innan jag går på lite vila.
Det blir en ganska tuff upplevelse. Har idag klarat av simning i form av ett teknikpass följt av våtvästlöpning i en halvtimme.

Morgondagen tisdag inleds med en liten joggingtur innan jag besöker ortopeden för lite stötvågsbehandling. Efter detta blir det lite MAQ-träning på mitt gym på vinden=)

På onsdag morgon skall jag utbilda gruppchefsskolan vid P7 i hur man springer tröskelintervaller. Bättre start på dagen går inte att få....

Torsdagen blir det sannolikt vila, på fredagen lite jogg.

På lördag är det RACE DAY! OH YES. Favoritsträcka nummer två: 1500 meter skall springas i Atleticum i Malmö. 1215 smäller det. Var där!

Söndag blir det lite lugn simning och ursköljning av det jag dragit på mig dagen innan. Sen är viloveckans inträde ett mycket välkommet faktum.

Håll till godo.

1 kommentar:

  1. Ska va där kl. 12:15 på lördag. Blir kul trots att vi springer inomhus (löpning är ju en utomhussport) Söndagen bjuder på 3000m som återhämtningspass till lördagens 1500 ;) Tjohoo!

    SvaraRadera