I dunderform

I dunderform

2014-01-06

Vecka 2 - Planering

Årets andra vecka har redan bjudit på ett MAQ-pass på gymmet på min arbetsplats. Lagom jobbigt och tar ungefär en timme med uppvärmning och allt.
Jag jobbar fram till onsdag. Intill dess blir det kanske något rörlighetspass och ett löppass. Dessa pass blir av lugnare karaktär eftersom jag åker till Bosön på onsdag där jag ska genomföra Försvarsmaktens Elitidrottsläger. Där vill jag kunna prestera om det krävs.
Det enda som jag utöver detta verkligen har planerat år såklart mina heliga tröskelintervaller som går av stapeln under helgen.

Glöm inte att surfa förbi hemsidan på onsdag, då inleder jag min utbildning.

3 kommentarer:

  1. Surfar förbi så ofta jag kan. Får jag följa med till Bosön förresten?

    SvaraRadera
  2. Absolut. Om du springer dit.

    SvaraRadera