I dunderform

I dunderform

2014-05-19

Vecka 20 - summering samt planering av vecka 21

Förra veckan satte sina spår. Den gångna veckan har jag varit extremt sliten och således vilat i stora drag. Ett simpass och ett hinderbanepass är det enda som har genomförts i träningsväg.

Dock genomförde jag regementsmästerskap i orientering som gick riktigt bra. Jag kom in som tredje man efter två grabbar som är tävlingsorienterare. På den ungefär 5 kilometer långa banan var jag klart distansierad (5 minuter ungefär) efter Marcus och Patrik men jag var också ungefär 5 minuter före fjärde man. Således fick jag lön för mödan jag lade ner under orienteringslägret jag genomförde för ett par veckor sen. Nu siktar jag mot Försvarsmaktsmästerskapet i orientering som går i augusti i Luleå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar