I dunderform

I dunderform

2014-03-30

Vecka 13 - summering samt planering av vecka 14

Veckan har gått helt enligt plan. Jag har varit helt ledig från jobb, så jag har kunnat ägna mig åt träning på "heltid". Lite skolarbete har kompletterat. Det bästa är ju att jag fått ny sponsor: skins (se inlägg från 26/3) och i skrivande stund har jag en till sponsor som hänger mycket löst. Återkommer med detta.

Måndag: 10 km jogging i Bulltofta samt ett simpass i Burlövsbadet.
Tisdag: Styrketräning: Roddintervaller och plyometrisk komplex träning.
Onsdag: Intervallträning med Ystads IF friidrottsklubb. 3 x 3000 (se inlägget från 29/3)
Torsdag: Lätt styrketräning.
Fredag: Simning
Lördag: Hinderbaneintervaller
Söndag: VILA och studier inför högskoleprovet.

Vecka 14 - 16 genomför jag kurs, vilket innebär späckat schema och en tid som jag inte alls styr över på egen hand. De flesta dagar har vi tjänst till 1900 så jag får trycka in det som det finns möjlighet till helt enkelt. Ber att få återkomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar