I dunderform

I dunderform

2014-03-26

Ny sponsor - grejerna har kommit!

Då är det klart.
Min nya sponsor blir skins. För er som inte är så bevandrade i idrottskonfektionsvärlden så tillverkar skins kompressionsplagg av prima kvalité. En idrottsman blir lite som ett barn på julafton när han väntar nya grejer som gör att han kommer att prestera ännu bättre. Idag kom de alltså med posten. I skrivande stund har jag inte ens öppnat förpackningarna men strax sker det och ikväll ska grejerna prövas. Inte det att jag inte har haft skins innan men deras allra senaste teknologi i A400 har jag inte haft tidigare. Kommer se ut lite som en ko på grönbete...
Fler bilder och rapport kommer. Under tiden kan man gå in på skins.se. Mycket annat än kompressionsplagg finns inte, men så är det också bäst på det.

2 kommentarer:

  1. Jens #vassveteran26 mars 2014 kl. 21:42

    Bra att Skins finns. Hur känns det nu efter kvällens långa goa intervaller? Bra va? Tror att jag ska uppgradera mej från A200 till A400 så blir jag lika snabb som du. Grymt sköna plagg att avverka löppass i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kände ingen direkt skillnad under passen kontra andra kompressionstights. Däremot när jag skulle dra av dem innan dusch kände jag en väsentlig skillnad. Inte alls lika sliten i kroppen som jag alltid är annars oavsett plagg... Bra skit.

      Radera