I dunderform

I dunderform

2015-11-10

Vecka 44-45 - Vila 1

Hallo där!
Precis som jag skrev under vecka 43 så har de senaste två veckorna medfört lugnare träning och vila. Exakt såhär har jag kört (exklusive uppvärmning som ingår i allt utom distanslöpning, simning och våtvästlöpning)

Vecka 44:
Måndag: Lätt löpning 20 minuter.
Tisdag: Lerlöpning 30 minuter.
Onsdag: Gym för överkropp med bland annat armgång, Farmers Walk, Combat Ropes och Jacobs Ladder.
Torsdag: Intervaller löpning 4x4 minuter med 1 minut vila på mjölksyratröskeln, för mig 92-93% av maxpuls. Simning 1000 meter lugnt.
Lördag: Lätt löpning 30 minuter.

Vecka 45
Måndag: 5x500 meter roddintervaller mellan 1:41 och 1:42.
Tisdag: Gym för överkropp med bland annat armgång, Farmers Walk, Combat Ropes och Jacobs Ladder. 10 kilometer distanslöpning på 43:07 med 138 i snittpuls.
Onsdag: Lerlöpning i 42 minuter. Pulsklockan slarvades bort i och med detta men det blev ungefär 8,5 kilometer.
Torsdag: Simning 1500 meter. Våtvästlöpning 30 minuter. Greppstyrka på gymmet.
Fredag: Lätt löpning 30 minuter.
Söndag: Simhinderbana.

Det återstår nu två veckor av vila, och det störigaste är att jag lyckats förlägga min kära Polar RCX5... Om någon har en till skänks eller var en billig peng så kommer jag tillerkänna min största tacksamhet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar