I dunderform

I dunderform

2015-02-15

Vecka 7 - Ryggskott och förberedelser

Hallå där.
Vad som kanske blir det sista inlägget på ett tag börjar nu, men blir inte särskilt långt. Anledningen är att jag inte tränat särskilt mycket.
Det blev ett bra gympass på måndagen följt av kvalitativa dubbelpass inkl. simning på tisdagen. På onsdagen skulle jag och min gode vän James återigen ge oss på det som inte blev hundra procent bra under mellandagarna: Crossfit. Tydligen är inte detta nåt för mig för i början på varv två av tio på ett antal övningar ådrog jag mig ett ryggskott. I skrivande stund har det blivit mycket bättre men den planerade temporära flytten av böcker och massa annat tog evinnerligt mycket längre tid med ett ryggskott varför jag inte ens haft tid att träna. Igår blev det dock lite triceps och benböj.
Nåja, nu väntar uppdrag i fjärran land. Lovar att skriva om jag kan.
Kör hårt, särskilt eftersom jag kanske inte kommer kunna det=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar