I dunderform

I dunderform

2014-12-21

Vecka 51 - summering

Denna vecka har det blivit en hel del cykel, crosstrainer och våtvästlöpning.
Idag söndag har det blivit simhinderbana.
Utöver det har det blivit en hel del gym, som vanligt, där en ganska stor begivenhet var tisdagens tester då främst mina soldater gjorde stora framgångar på det fysiska planet med flera personliga rekord i bänk, Coopers Test samt inte minst Sergeants Jump (Youtuba det).
En liten eloge till mig själv som tangerade mitt personliga rekord i chins: 21 stycken samt ett prydligt lyft på 120 kilo i bänkpress, något jag inte tränar. Har gjort 135 innan med få vägde jag 97 kg istället för som nu 86 kg så i lyfta kilo per kilo är det nog nåt slags personligt rekord. Skoj.
Annars rullar det på. Följ Instagram vet jag, de kommande dagarna blir en magrute-special @dunderform.

Annars får ni ha en god jul o.s.v.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar